قوانین و مقررات

 
 

1.هر لایسنس دارای یک دسترسی است که بر روی تمامی پلتفرم ها قابل اجرا می باشد و مسئولیت حفظ و نگهداری لایسنس کاملا بر عهده دانشجو می باشد و سایت جهان پردازش نوین هیچ گونه مسئولیت در فعال سازی های شما بر روی دیوایس ها ندارد.

در صورت بروز هر گونه مشکل برای لایسنس شما در صورتی که در زمان مشخص شده پشتیبانی هستید فقط یکبار دسترسی مجدد ( تنها دسترسی سیستمی به شما داده می شود ، و بعد از آن هیچ گونه دسترسی ای داده نخواه شد در شرایط خاصی بعد از تایید مدیریت جهان پردازش نوین با دریافت هزینه لايسنس مجدد صادر خواهد شد .

 
 
 
قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

2. سایت جهان پردازش نوین موظف است به مدت سه ماه تا شیش ماه بر اساس هر دوره تکمیل شده هرگونه پشتیبانی فنی ای رو در مورد دوره تضمین کند.

3. سایت جهان پردازش نوین هیچ مسئولیت در قبال بازگشت وجه بعد از خرید چه کامل چه کارت به کارت چه اقساط و…. با شرایطی همچون : از خرید پشیمون شدم،این دوره به دردم نمیخوره،پول لازمم، میشه برگشت بدید،میخوام مهاجرت کنم پول لازم دارم،مریض داریم و…. به هیچ کدام از خریداران ندارد.

4. سایت جهان پردازش نوین موظف است در صورت دیدن کامل دوره و انجام تمام امور آموزشی به سبکی که سایت به دانشجویان معرفی میکند و بعد از انجام تمام امور، در صورتی که باز به موفقیت نرسیدن و ثابت بشود این امر به خاطر دوره و ضعف کیفیت آن دوره آموزشی بوده است سایت موظف است تمام وجه دریافتی از دانشجو را به او برگرداند.

5.دوره های آموزشی موجود در سایت فقط مخصوص شخص خریدار میباشد و هرگونه انتشار،انتقال و کپی مجازی و فیزیکی دوره ها و همچنین مطالب سایت حسب مورد قابل پیرگرد قانونی بوده و شامل مجازات جریمه مالی و یا حبس و یا هردو میباشد.

6. پشتیبانی دوره ها فقط از طریق کانالهای ارتباطی مجازی که در وبسایت و پنل کاربری اعضا معرفی و قرار داده شده است امکان پذیر میباشد.هرگونه تماس تلفنی مستقیم و یا مراجعه حضوری امکان پذیر نمی باشد.